Annons:
Etiketttv-film
Läst 2303 ggr
Smaakakor
2013-02-18 04:39

Hist.CH Vikings

Nån som har koll på serien Historychannel ska släppa om vikingar, ska vara en ny spelfilmsserie? nån som sett mer än: "Vikings is an upcoming historical drama series created by Michael Hirst and produced for the American cable television channel History.[2] Filmed inIreland, the series is inspired by the epic saga of Viking King Ragnar Lothbrok.[3] One of the most popular Norse heroes, Ragnar was a great Viking commander and the scourge of France and England. Vikings will premiere on March 3, 2013" /wikipedia och det lilla som står på imdb? Det lilla jag sett av det ser lite ut som HBOs Spartacus/Rome/GoT, nån som har mer insikt i ämnet?

Vad hände förresten med Mel Gibsosns vikinga film? var det den som blev road to valhalla?

Annons:
LinaN
2013-02-18 13:50
#1

Jag tror jag väntar mig en lite lagom våldsam serie med inte lika mycket naket som Spartacus Blood and sand, gods of the arena och vad nu de andra heter.

Förhoppningsvis så blir det något lagom underhållande att titta på när man hantverkar och så. Försöker ha rätt låga förväntningar så man bara kan bli positivt överraskad.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Smaakakor
2013-02-18 18:45
#2

det är 3 sesoner på spartacus alla med olika namn faktiskt. Det finns även en barnvänligare version av den med mindre naket och blod, fast varför har jag ingen aning om. 

Men för hoppningen är väl att det är mer som "rome" eller "qou vadis"(?) som änå om jag inte har helt fel är rätt HK

eldrött_yrväder
2013-02-19 14:10
#3

#2 den mer barnvänliga versionen är den som sändes på tv under prime time ;)

Upp till toppen
Annons: