Annons:
Etiketttornerspel
Läst 1851 ggr
OlaLinden
8/7/12, 8:38 PM

Nybörjarstart tornerspelsträning Örebro

Fredagen den 7 september kl 19 är det nybörjarstart på tornerspelsträningarna på Lockenkils Gård strax utanför Örebro.

Alla ekipage är välkomna. Inga särskilda förkunskaper utöver att kunna rida i alla gångarter behövs då var och en deltar efter egen förmåga.

Träningen är nyttig även för dig som inte vill uppträda i ett tornerspel då den ger lugna och samspelta ekipage. Hästarna tränas till att bli orädda för banutrustning, stora flaggor och högljudd publik samt att i alla lägen lyssna på sin ryttare. Egenskaper som gynnar alla ekipage på vilken tävling som helst.

Mer information på: www.horseandsword.se/tornerspelstraning/ " rel="noopener noreferrer" target="_blank">http://www.horseandsword.se/tornerspelstraning/

Annons:
inger.vrks@live.se
8/15/12, 11:31 AM
#1

Kan bara instämma i att träningarna har hjälpt mig mycket när jag är ute och tävlar, har numera en häst som tryggt går fram överallt tack vara tornerspelsträningarna med Ola. Alla kan vara med eftersom Ola är en mästare på att anpassa övningarna till varje individ och ekipag vilket lyfter och ger själförtroende hos både ryttare och häst.

Dessutom är det ju nybörjarstart nu så ta chansen!!

Mvh Inger Svensson och Fargo

LinaN
8/15/12, 12:55 PM
#2

härligt :)

fel ände av landet, och håller själv i NH-träningar samt miljöträningar så det är inte aktuellt för mig att åka halva riket runt ;)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Hyrrokkin
8/15/12, 7:03 PM
#3

Gud så roligt! Hade jag haft tillgång till häst och bott lite bättre till så hade jag utan tvekan velat vara med.

Upp till toppen
Annons: