Annons:
Etikettallmänt
Läst 1113 ggr
Ahnna
2/23/07, 10:31 AM

Vad vill du se mer av?

Vad vill du läsa om just nu, här på sajten? Finns det något speciellt ämne som du vill fördjupa dig i? Alla tips tas tacksamt emot!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
Ahnna
2/24/07, 10:40 AM
#1

Jag röstade "annat", för jag vill först se fler röster! Oskyldig

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

LinaN
2/26/07, 1:34 PM
#2

Allt ovan anser jag……

o gärna artiklar emd bilder :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Ahnna
2/26/07, 2:14 PM
#3

Bilder ja… Oskyldig Det är det krångligaste, tycker jag, för jag har mest bilder på tornerspel och liknande. Har massor med klädesplagg som jag kan beskriva hur man syr, t.ex., men jag har inga bilder från processen, bara av det färdiga resultatet.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

LinaN
2/26/07, 2:33 PM
#4

hmm. känenr igen det där, jag ska göra en bildserie på en klänning i fleece (täknt at tjag ska ha den i stallet när jag jobbar så den är ju inte korrekt i mterialet o inte mönstret heller för den delen, det är sophias ataljes klockärmade figursydda klänning, men den passar till lajv iaf.) o sen ahr jag litet skjortor o annat som ska sys okcså…. bla en klänning av raka stycken o kilar.

De artiklarna får du gärna låna sen :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Hennum
2/26/07, 5:47 PM
#5

jag vill gärna veta mer om hur människor levde o sånt, eftersom det inte står så mycke om de här :)

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Ahnna
2/27/07, 9:56 AM
#6

#5 Ska försöka ordna det! Om ni har varit uppmärksamma här i veckan som gick, så ser ni att jag fixat artiklar om rustningar, riddare, tyger och färger. Mer är på gång också, så se vad lite motivation kan göra! Flört Det var också därför jag startade den här tråden.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: