Annons:
Etiketttornerspel
Läst 1725 ggr
Ahnna
2007-05-15 12:45

SM närmar sig!

På fredag tänkte jag börja den 8-10 timmar långa resan ner till Småland och årets Rikstornering. (SM i tornerspel.) Jag börjar bli riktigt nervös, faktiskt, av någon anledning som jag själv inte förstår. Det är ju inte direkt så att jag tror att jag har nån chans på medalj, jag är ju "bara med för att det är roligt", men ändå.

Kan det vara läge att börja läsa på reglerna nu, kanske? Oskyldig

Nån här som ska ner och titta/rida?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
Elden
2007-05-17 12:25
#1

Jag råkar ev ut för att bli domare i år och kommer plugga regler på fredagkväll om så blir fallet. Är lite rostig känner jag…

Ahnna
2007-05-17 12:30
#2

Och jag är naturligtvis anmäld med fel riddarnamn IGEN! Precis som förra gången jag var med på SM… Jag fattar inte, det borde inte krävas nån rymdforskare för att få det rätt, liksom, asså…

#1 Domare åt vilket lag? (Vilket lag representerar du?)

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Elden
2007-05-17 12:51
#3

Ehh… behöver du ens fråga det AH? *konfunderad*

anmaba
2007-05-17 15:37
#4

Lycka till alla ni riddare som deltar .  Jag önskar jag kunde vara där bara för att få känna stämningen. Ha det så kulSkrattande

Ahnna
2007-05-18 00:07
#5

#3 Visste inte om du hade nåt band kvar med CN, och visste heller inte att P inte skulle ner till SM alls. Därav frågan. Flört

#4 Tack, det värmer! Imorgon bitti åker jag, en utav mina lagkamrater åkte redan imorse. Jag har packat kameran, så jag hoppas kunna komma med en bildförsedd rapport på söndag eller måndag.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Vattnadal
2007-05-18 10:15
#6

Du kanske inte hinner se det här, men jag håller en tumme åt dig!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Annons:
Upp till toppen
Annons: