Annons:
Etikettallmänt
Läst 998 ggr
Ahnna
2007-04-08 12:07

Fixa och laga

Har du börjat fixa och laga det som behöves inför sommarens evenemang? Tvättat och strukit kläder, letat rätt på bälten, ringbrynjor, huvudbonader och skor?

Min paviljong ligger i sin väska och har så gjort hela vintern, så den är jag nyfiken på att öppna och veckla ut - jag förväntar mig lite mer alger än i fjol… Oskyldig Stolpen, sängen och lite till har dessvärre legat utsatta för väder och vind, så de måste torkas och antagligen linoljas eller målas eller nåt så de blir lite fräscha igen.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
Ahnna
2007-04-10 11:51
#1

Vad har ni som ni lagar då? Är det mest kläder, eller är det tältdukar och möbler också? Nåt annat?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

MegN
2007-04-10 21:55
#2

Jag har lite kläder att laga, efter våldsamma lekar osv. Men ärligt talat börjar jag hellre med att sy det nya som är planerat - så får vi se om tiden/lusten (det senare snarare) räcker till…

Ahnna
2007-04-11 10:49
#3

#2 Jag känner till det där med lusten… På flera vis. Oskyldig

Såg att ribbottnen på min säng har börjat släppa lite ifrån banden som håller ihop ribborna. De är fasthäftade med häftpistol, så det är i teorin enkelt att laga, men eftersom jag inte har nån häftpistol så har det blivit åsidosatt. Fundersam

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Upp till toppen
Annons: