Annons:
Etikettallmänt
Läst 1094 ggr
Ahnna
2008-04-05 21:42

Anledningen till att det är lite slött

Det händer inte så mycket på sajten just för tillfället, eftersom jag måste hålla mig vaken halva nätterna och hålla koll på ett sto som ska till att föla. Det gör att dagarna går lite i slowmotion på grund av övertrötthet. Oskyldig

Men misströsta inte, jag hittar på nåt nytt så snart jag hinner! Kom gärna med förslag, eller skriv något eget den som vill!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
zickan
2008-05-03 02:08
#1

woho.. grattis :-)… vad är det för ras som är på g?..

Saknar häst livet. men saknar inte tidiga mornar eller snö storm

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ahnna
2008-05-04 21:59
#2

Det är en shetlandsponny. Fölet har kommit, men det är extremt körigt här just nu med många LÅNGA resor fram och tillbaka över hela landet. Men jag hoppas att det lugnar ner sig lite om nån vecka eller två, så att jag kan skriva lite här på sajten igen!

Snöstorm är jobbigt oavsett om man har häst eller inte, tycker jag. Det räcker att man har en bil som frusit fast i marken…

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

zickan
2008-05-14 19:51
#3

ah.. med bil så är det lite mer valfritt om man ska ut. Med häst så måste man ju ut ändå.

Kul att det gick bra iaf. Föl är ju helt underbart att ha.
Det har ju varit toppen väder så det är ju inte många på internet.

Om du kan en massa om medeltid så kanske en artikel om kläd tips? var man kan hitta eller var mankan hitta mönster och tips till att sy själv.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ahnna
2008-05-14 21:23
#4

#3 Ah, will do! Det är faktiskt flera som har önskat en liknande artikel, nu när jag tänker efter, så det är dags för en sån! Tack för tipset!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Upp till toppen
Annons: