Annons:
Etiketttv-film
Läst 1605 ggr
Ahnna
2008-10-08 21:24

Riddarvideo

Flera har efterfrågat hur jag ser ut när jag rider tornerspel. Om ni håller ögonen öppna så kan ni se mig skymta förbi några gånger i den här videon, som är gjord som promotion för mitt tornerlag Nordic Knights.

Ni ska hålla utkik efter en brun häst med rött/blått schabrak med ett vitt kors på. (I början rider jag in som 3:e riddare.)

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
Meroryan
2008-10-08 22:04
#1

Vilka bilder!! Riktigt bra film, det är attan mäktigt snyggt när de som kan rider torner :)

Ahnna
2008-10-09 16:13
#2

Det enda jag tycker är lite småtråkigt med videon är att samma riddare (ett par-tre stycken) figurerar mest hela tiden. Svårt att se att vi var 7-8 riddare på det spelet som filmades, liksom.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

SHV-Pysen
2008-10-17 14:40
#3

Älskar sånt! Älskar tornerspel och den där musiken ^^, bra kombination! Ahnna du bor ju inte så långt från mig, dra med mig på något sånt! Jag är ju mediaelev, kan säkert göra riktigt schysta filmer sen ^^,

Ahnna
2008-10-17 15:32
#4

#3 Cool! Vi brukar ha träningar kring Gävle/Valbo, inte så mycket just nu dock… Men kanske att det blir någon i höst, och sen framåt vårkanten.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

SHV-Pysen
2008-10-17 16:04
#5

Ja, jag får nog ändå inte låna hem filmkamerorna ännu, går bara första året än så länge ^^, är det någon i erat lag (eller vad man säger) som kallar sig för Vilden från Valbo eller nått, va? Tror han har sin häst bredvid min körlärares gård. Träffat honom någon gång..

Ahnna
2008-10-17 17:00
#6

#5 Ja, Vilden är med i mitt lag.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: