Annons:
Etikettevenemang
Läst 2647 ggr
Ahnna
2/11/09, 11:45 AM

Tornerspel vid Ekenäs Slott i maj

Missa inte när mitt tornerlag återintar banan nedanför Ekenäs Slott utanför Linköping 30-31 maj!

Den medeltida tältbyn med marknad och aktiviteter för hela familjen öppnar klockan 10.00 båda dagarna. (Stängningsdags är inte bestämt än, men brukar vara runt 17.00-18.00 har jag för mig.)

Gycklargruppen Jauvet kommer som vanligt underhålla med sagor och knasigheter hela helgen.

Tornerspel:
Lördag: 12.00 och 16.00
Söndag: 14.00

Inträde:
20 kr för medeltidsklädda barn
40 kr för nutidsklädda barn
100 kr för vuxna

Boka in datumen redan nu! Glad

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
Anthka
2/11/09, 11:55 AM
#1

Det är både inbokat och anmält Flört

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

Ahnna
2/11/09, 11:59 AM
#2

#1 Jag skulle vilja veta vilka som får rida, jag… Oskyldig

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anthka
2/11/09, 12:19 PM
#3

#2 tror de tar ut det beroende på vilka som anmält sig. De kan ju inte boka in någon som inte har möjlighet att komma.

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

Ahnna
2/11/09, 12:33 PM
#4

#3 Förvisso sant, men sist jag frågade om det så var det vissa som gärna fick delta och vissa inte. Då spelar det ju ingen roll om man är anmäld, menar jag, om man inte anses tillräckligt bra för att rida med i spelen. Jag har dessutom svårt att ta mig iväg om jag ska lämna alla hästarna hemma, så får jag inte rida i spelen så kommer jag inte kunna åka, typ. Himla trist i så fall, för jag missar spelet helgen innan också på grund av olika saker.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anthka
2/11/09, 12:39 PM
#5

#4 Nej förvisso, men de måste ju ändå välja bland de som är anmälda, säg att tio anmäler sig men bara sex får rida. Då måste de väl välja ut de sex en god bit iförväg. De vill ju inte ha ner fler hästar än vad arrangören vill ha så alltså borde de dessutom säga till alla som anmält sig vilka som får inte får rida.

Tycker du ska anmäla att du vill rida, får du inte så kan du ju alltid avanmäla dig.

Vad är det för spel helgen innan???

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

Ahnna
2/11/09, 12:42 PM
#6

#5 Helgen innan är det spel i Tyresö.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
Anthka
2/11/09, 12:51 PM
#7

#6 Är det spikat och klart? Fick för mig att de fortfarande "förhandlade" om saken.

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

Ahnna
2/11/09, 12:52 PM
#8

#7 Jag har för mig att det stod i ett mail eller senaste budkaveln att det var fixat nu. Jag har skrivit det i min kalender i alla fall och jag vill minnas att de vill ha ett visst antal riddare dit, så det låter ju spikat.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anthka
2/11/09, 12:55 PM
#9

#8 Det förklarar saken, jag får varesig alla mail eller några budkavlar. (fick exempelvis inte mailet om senaste träningen och ändå vill de ha dit väpnare…)

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

Ahnna
2/11/09, 12:57 PM
#10

#9 Har du mailat PK om det? Är du medlem i år? Jag saknades också från deras lista länge, men påpekade det och nu får jag alla utskick.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anthka
2/11/09, 1:09 PM
#11

#10 japp jag har mailat PK, och jag är medlem i år, även om jag inte fick ett inbetalningskort (eftersom jag inte får budkavlen) så fick ju sambon ett och vi betalade in med samma betalning. Han får alla mail (och budkavlar), jag får inte alla mail (och inga budkavlar med det är snarare postens fel, PK säger att de skickar ut till mig)

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

Ahnna
2/11/09, 1:10 PM
#12

#11 Hmm… udda!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Upp till toppen
Annons: