Annons:
Etikettevenemang
Läst 2446 ggr
LinaN
2009-04-05 15:41

Foteviken anmälan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då börjar det bli dags att anmäla sig till sommarens foteviken-marknad också kallad Halör marknad.

Det är den 26-28 juni i vanlig ordning den siste helgen i månaden.

Här kan ni anmäla er

Skriv ut och skicka in eller fyll i och skicka via mail.

Vilka ska dit? Vi ses där :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Tzatu
2009-04-05 15:55
#1

Jag kommer dit, som vanligt. Jag har tröttnat på visby, men foteviken är väldigt kul tycker jag. Lätt bästa marknaden jag vart på. Jag kommer dock åka hem på kvällarna, iallefall om jag tar med illrarna.

LinaN
2009-04-05 15:59
#2

#1 Alma och Alea ska följa med ner. vi har ju börjat skissa på en illerbur till marknaderna :) (se egen tråd)

och i år ska jag faktiskt sälja grejor för första gången :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Tzatu
2009-04-05 16:49
#3

#2 Mjo, jag och sambon har funderat över det med några gånger, men inte kommit fram med någon bra lösning som gör både att den är lätt att ta med (speciellt inte om man ska följa lagen och ha rätt storlek), och att jag med gott samvete kan lämna dem där ett tag och ha under natten. Fast sen så är ju jag lite överbeskyddande med..

Jag hade också tänkt sälja saker i år. Föreningen jag är med i har alltid ett marknadsstånd så jag tänkte försöka sälja lite där. Blir nog mest läderhantverk och glaspälor för min del, och kanske lite brickband.

Ahnna
2009-04-05 19:56
#4

Varför lägger man Fote precis när jag är upptagen med att tävla med hästen? Det hade de väl kunnat fråga mig om först… *surar* Tungan ute

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

LinaN
2009-04-05 21:47
#5

#4 för att det är samma "datum" som alltid, dvs sista helgen i juni ^^

Tycker det är dålig stil att de lägger en tävling precis där så du inte kan komma ner! Men du får se till att komma till hornbore ting iaf! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

[trollduva]
2009-04-05 23:23
#6

jag kommer nog att åka dit och titta lite en av dagarna,om jag inte har något annat inplaneratGlad

Annons:
Ahnna
2009-04-06 10:41
#7

#5 Mäh… "De" som la tävlingen den helgen var styrelsen i klubben, det vill säga jag själv inräknad. *hrm*

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

LinaN
2009-04-06 12:02
#8

#7 *ASG* du är ju då för klantig ibland! *fniss*

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

EmmaForsberg
2009-04-06 13:59
#9

vart ligger foteviken?

LinaN
2009-04-06 14:18
#10

#9 ner mot falsterbo, ligger i vellinge kommun i skåne.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Hallonsaft
2009-04-07 01:37
#11

Jag ska dit.. Som vanligt.. Förmodligen blir det ganska många från SILL(L) också. Tillsammans har vi trots allt ganska många tält.. förra året tror jag att vi i föreningen hade.. fem tält plus ett marknadtält :D

Ahnna
2009-04-07 11:18
#12

#8 Eftersom styrelsen inte kunde enas om någon annan helg så hade jag inte så mycket att säga till om. Vi började luska på en helg för vårt KM och 10-årsjubileum i september, sen augusti, sen juli och till sist bestämde vi att 27-28 juni blir bäst. Bara att leva med…

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Upp till toppen
Annons: