Annons:
Etikettköpes-säljes-uthyres
Läst 1619 ggr
Liiza87
5/5/09, 12:56 AM

PANIK!

Min bästa vän ska gifta sig i juli och hon vill att jag ska vara hennes tärna, hon ska ha medeltids stuk på det och jag har ingen klänning, har sökt med ljus och lykta men inte hittat någon. antingen passar den inte eller så är den för dyr. någon som vet av nån som ska sälja sin eller någon som gör en för inte allt för dyra pengar?

har storlek 38-40

Snälla hjälp

Annons:
AutumnWicca
5/5/09, 1:54 AM
#1

vad är "inte allt för dyra pengar"? Vill veta lite vad du tänkt dig om jag ska kunna hjälpa dig leta och vad exakt är du ute efter?

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Ahnna
5/5/09, 11:05 AM
#2

Jag kan hjälpa dig om du vill ha en ny, men det är förstås lite svårt eftersom du bor i Växjö och jag i Gävle. Men allt går med lite motivation! Glad

Undrar samma som ovanstående, vad har du tänkt dig och vet du hur bruden kommer att gå klädd?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Liiza87
5/5/09, 11:13 AM
#3

omkring 1000.-  jag vill gärna ha en som går ganska perfekt mot kroppen, bruden ska ha en vit klänninge med röda inslag.

ville ha långa ärmar skickar en länk med en bild på hur jag hade tänkt klänningen ska se ut på ett ungefär

det är den blå på bilden

http://www.blocket.se/vi/21435315.htm?ca=21_s

Ahnna
5/5/09, 11:18 AM
#4

#3 *nickar* Fin modell! Dock blir det lite svårt om budgeten är endast 1000:-, men det beror lite på vad du hade tänkt dig för material förstås. Vill du ha siden eller sammet så stiger priset lite till.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Liiza87
5/5/09, 11:42 AM
#5

materialet är inte det viktigaste för mig fakstiskt bara det inte är papperspåse eller något sånt :)

Ahnna
5/5/09, 11:48 AM
#6

#5 *fniss* Då går det att lösa för en tusenlapp. Ska festen vara inomhus eller utomhus?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
Liiza87
5/5/09, 11:54 AM
#7

utomhus ska det vara men det är på gården så vi kommer nog vara inne lite med:) jag är så glad för hennes skull  det ska bli kul!

Ahnna
5/5/09, 12:28 PM
#8

#7 Okej. Då kanske du vill satsa på ett tunnare ylle, som både värmer om vädret blir lite kyligt och är snyggt att titta på. Linne är ett annat alternativ i ungefär samma prisklass, men blir det kallt eller blåsigt då så lär du frysa.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Liiza87
5/5/09, 1:41 PM
#9

tunnare ylle verkar bra :) vill gärna ha en klänning då jag ska vara tärna, hur mycket vill du ha?

Upp till toppen
Annons: