Annons:
Etikettmedeltidsveckan
Läst 1942 ggr
Zadeira
2009-05-29 23:02

AKUT, visby 2009

Har precis fått veta att mina kompisar svikit mig och bokat lägenhet med några andra till medeltidsveckan i visby. Det finns tydligen inte möjlighet att göra plats till mig, och det är lite väl dyrt att hyra en lägenhet ensam.

Är det någon vänlig själ som har en plats över att sova på? Eller som inte fixat boende än och kan tänka sig dela. Hittar jag inte någon att bo med blir det inget visby, och det känns trist bara för att man har egoistiska kompisar som glömmer bort en.

Skicka ett pm och rädda min sommar!

(kan tillägga att jag är från Lund, skåne, om det är nån härifrån som dessutom vill ha sällskap på vägen om det nu blir nåt för mig)

Annons:
Ahnna
2009-06-01 12:17
#1

I know the feeling, några av mina "polare" gjorde exakt samma sak mot mig en gång. Tyvärr har jag ingen bra lösning för dig i år, om du inte kan bo i Styringheims tältläger förstås. (SCA-lägret.) Där krävs någon form av medeltida/vikingatida tält, om du inte kan dela tält med någon som har plats över. Gå in på www.nordmark.org och klicka dig fram till forumet/communityt, där kan du fråga om någon har plats. Det blir garanterat billigare än att hyra lägenhet, och du får väldigt trevligt sällskap där! Glad Nackdelen är att det blir lite längre till marknaden, eftersom det är utanför muren.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Zadeira
2009-06-01 21:04
#2

Tack för tipset! Det har löst sig nu ändå trots allt, min kompis fick så dåligt samvete att de skulle försöka fixa en plats extra. Annars fanns det en billig lägenhet som jag tar själv.

Men tack ska du ha!

[trollduva]
2009-06-01 21:17
#3

skönt att det löst sig zadeira

Zadeira
2009-06-01 21:38
#4

*ler* tack trollduva! Ser du att jag hittat in hit nu också ;)

Upp till toppen
Annons: