Annons:
Etikettallmänt
Läst 1821 ggr
Ahnna
5/20/09, 12:18 PM

Sajtvärdssemester igen!

Om ett par timmar ska jag åka ner till Skåne och leka medeltid i SCA till på söndag. Jag hoppas ni sköter er härinne och diskuterar utan mig tills dess! Cool

Hörs!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
LinaN
5/20/09, 12:22 PM
#1

Då får du köra försiktigt!

Så hörs vi till på måndag igen… sen får du nog ta det lugnt med dina semestrar annars händer här ingenting!

har du med dig allt nu? värktabletter, solskyddsfaktor, hårborste och tandborste? pengar? körkort?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Ahnna
5/20/09, 12:26 PM
#2

#1 Eh… jag ska eventuellt vara ute på marknader 6 helger på raken nu… Oskyldig

Jag har med mig hårborste, körkort och VISA-kort. Värktabletter och solskyddsfaktor har jag nog inget av… *tänka*

Framförallt har jag med mig en nästan-klar 1580-talsdräkt som ska handsys klar (hoppas jag!) under veckan och så har jag med mig en massa saker att sälja. Kanske någon är intresserad av att köpa nåt, det återstår att se, men jag fick i alla fall hem en massa fina knappar från en leverantör igår och de gör en bara svimfärdig av glädje! (Om man älskar bling, alltså.)

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

AutumnWicca
5/20/09, 9:56 PM
#3

Ha så väldigt trevligt nu i helgen! Själv ska jag på LinCon här :)

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Anthka
5/20/09, 10:05 PM
#4

Ha det så kul, vi ses nästa helg (försök att inte rida över migFlört)

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

Vattnadal
5/22/09, 2:47 AM
#5

För mig blir det dåligt med medeltid. Den här helgen ska vi på huskyutställning på lördag, söndag ska vi hgäls apå nya valpen (6 v gammal) och hämta akvarium i Uppsala.

När det är Leksand ska jag på kurs. Blir nog bara ett Skogs medeltidsmarknad första hgelgen i sept, om jag inte hänger på storasyster till arnland…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

LinaN
5/22/09, 3:00 PM
#6

Men hallååå!???

Bar för att Ahnna inte är hemma behöver det ju inte gå å dö fullständigt här ju! VAd gör ni folket? hohoooo?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Anthka
5/22/09, 5:22 PM
#7

#6 det här folket fixar inför helgens första spel… Packa, sy lite av det sista, omhänderta 4 säckar förgarn som fadern dumpade här igårkväll, sånna saker ;)

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

LinaN
5/22/09, 9:23 PM
#8

#7 jag löste min tristress genom att boka en delad privatlektion (vi var två som delade på en tränare under en o en halv timme ungefär) gjorde gott, men oj vad slut man är i kroppen. nu vankas middag och sen ska jag se om jag orkar nålbinda något…. ska göra klart min egna mössa, är inte alls mycket kvar 1½ varv kvar med ökningar sen ska det bara göras så långt ner över öronen som ajg vill ha den….

Sen har jag ju den bruna som ska göras klar med, och sen ska vi väl göra ett par nya sockar till mig dåde andra fortfarande inte kommit fram.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Anthka
5/25/09, 9:28 AM
#9

#8 bra, gör ett par nya sockar, så kanske du hittar de gamla sen ;)

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

zayla
5/25/09, 11:03 AM
#10

Ahnna!

Jag lägger in en ny tråd om färgning med (förhoppningsvis) vitmåra. Så det inte blandas med en tråd, färgning med ljung. Vill du vara snäll o flytta de "sista" trådarna i ljung till Färgning med måra !

Sara

Ahnna
5/26/09, 1:52 AM
#11

Hemma igen! Halvdöd som vanligt efter ett event, men i övrigt sjukt inspirerad att sy, snickra och hamra nya hantverk. Provade att göra snörnäbbar i mässing och konstaterade att jag var rätt bra på det. (Det var krångligt som sjutton i början, men sen gick det både snabbt och enkelt.) Saknar dock ett guldsmedsstäd eller dylikt, samt hålstans för metall. Båda dessa är enligt uppgift utplockade ur Julas sortiment, men det måste ju gå att få tag på någon annanstans utan att ruinera sig? *hoppas*

#10 Behövs det verkligen?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

zayla
5/26/09, 2:00 AM
#12

#11    eehh.. hmm..??…. kanske inte… jag kan ju skriva på nytt…?

Ahnna
5/26/09, 2:06 AM
#13

#12 Jag menade att du ju har skrivit i tråden om mårarötterna vad du ska göra och sådär, så det kanske inte behöver stå två gånger?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: