Annons:
Etikettallmänt
Läst 1597 ggr
LinaN
5/21/09, 2:18 PM

Leksands medeltidsmarknad?

Är det någon som ska dit (Leksands medeltidsmarknad, 29-31 maj.)? och sen som ska till Foteviken i sommar med?

Har beställt en grej som säljaren ska ha med sig till Leksand så undrar om någon skulle kunna hämta upp den åt mig och sen ta emd sig till foteviken sen. :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Ahnna
5/26/09, 1:34 AM
#1

Sorry, jag är på tornerspel i Linköping i helgen. Annars hade jag gärna åkt till Leksand, dock inte till Fote för det är för långt. (Men vi har ju skickat grejer mellan oss förut så vi är ju experter vid det här laget!) Vad är det du har beställt?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

LinaN
5/26/09, 2:01 AM
#2

En rejäl liten gryta ^^

Men annars så tar jag det via bussgods direkt från säljaren, tänkte mest om någon skulle ditom (hint hint mot ahnna) så jag hade kunnat lägga in en beställning på litet småprylar igen :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Ahnna
5/26/09, 2:08 AM
#3

#2 Hm… Undrar om det är ifrån samma som jag beställde ifrån, men som jag aldrig fick kontakt med igen. (Det var i mars/april eller nåt sånt.) Så det blev ingen gryta, eftersom jag inte fick något inbetalningsnummer från säljaren.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

LinaN
5/26/09, 2:09 AM
#4

#3 settet med tre olika grytor?

jag fick beskedet att grytorna kommer nu i veckan och att han skickar isf så snart som han kommit hem fårn leksands marknad. Köpte ju mitt läder nu senast från honom också o det har fungerat klockrent….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Ahnna
5/26/09, 2:19 AM
#5

#4 Japp, en sån gryta ville jag beställa och frågade var man skulle betala till. Inget svar, varken här på forumet eller över vanliga mailen. Jag är rätt säker på att vi rör oss i samma kretsar och faktiskt har träffats några gånger, men bara för det så har jag inte sett till honom ännu i år.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

LinaN
5/26/09, 3:16 AM
#6

#5 märkligt…. :S

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: