Annons:
Etikettnutida-diskussioner
Läst 1636 ggr
Ahnna
7/3/09, 5:53 PM

OT - Vilken tid är du online?

Efter att ha loggat in vid olika tidpunkter några dagar den här veckan så har jag sett en väldig skillnad på sajten i antal inlägg per timme. Det är också väldigt varierande antal medlemmar online.

Så jag tänkte bara fråga lite allmänt när ni är online på iFokus. Numera kan man ju se när en tråd man har deltagit i är uppdaterad även om man inte är inne på rätt sajt, så ni behöver inte svara på när ni är inne på just Medeltiden, utan iFokus i största allmänhet.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
moondancer
7/3/09, 9:48 PM
#1

Svarade "mellan 20 och midnatt", men nu under sommaren växlar det mer. Och sitter ofta längre än midnatt, nu när man inte har något tid att passa på morgonen.

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

AutumnWicca
7/3/09, 9:55 PM
#2

Jag svarade "mer eller mindre hela dygnet" :) har alltid datorn igång om jag är hemma.

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

LinaN
7/3/09, 10:43 PM
#3

säger som autumnwicca, är online mer eller mindre hela tiden. dock inte alltid vid datorn. :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Nadrendion
7/3/09, 11:43 PM
#4

Precis samma här som både #2 o 3

Bjornen
7/4/09, 11:39 AM
#5

Det är som oftast mornarna innan jag går ut i trädgården och vanligen från 4 på morgonen. Nu när det har varit så varmt har jag gått in även under dagen och svalkat mig från den eländiga solen. Ofta även på kvällarna innan jag lägger mig.

Zadeira
7/8/09, 7:55 PM
#6

Nu under sommarlovet (jobbar på ridskola så när hästarna är på sommarbete är jag ledig hela sommaren) är det väldigt varierande.

Oftast inne en stund på förmiddagen om jag inte har något att göra då. Sen oftast under kvällen också. Det beror ju som sagt på om man har något planerat, är hemma eller om nåt annat dyker upp, men oftast en stund på förmiddagen och en stund på kvällen.

Annons:
SHV-Pysen
7/9/09, 4:10 PM
#7

Det varierar jämt för mig. när jag är ledig vet man ju aldrig när jag får för mig att gå in på datan, och är jag i skolan så brukar vi sätta oss på rasterna när vi hinner, så då blir det också utspritt på hela dagen

Gunpowdersmoke
7/9/09, 10:14 PM
#8

Online typ hela tiden men är inte vid datorn en tredjedel av tiden.

Upp till toppen
Annons: