Köp & Sälj

Grózerimport

2009-10-06 12:51 #0 av: Jimmie

Är återförsäljare för bågmakaren Grozer Csaba och det är snart dags för ännu en beställning.

Bågarna är så kallade traditionella recurvebågar och finns i många modeller och varianter.

Om ni vill utnyttja tillfället med delad importfrakt (dvs. i princip ingen importfrakt) så skicka mig ett PM eller maila på jimmie(at)hhme.se för detaljer

Har ni möjlighet har jag ett antal demobågar hemma som man kan prova på plats hos mig.

Se hans bågar på: www.grozerarchery.com

PS.
Bågen längst ner på den bifogade bilden finns hemma och är till salu. Kan skickas när som helst. Maila för pris på den.

Anmäl
2009-10-06 12:59 #1 av: LinaN

Hade vart super om du kunde säga vilka prisklasser det rör sig om, så slipper du kanske att få en massa mail om prisförfrågningar och sen så backar folk ur för att det kanske var mer än de tänkte sig.

Jag vet att så fungerar jag.

Samt så uppskattar vi moderatorer här på medeltiden.ifokus att man faktiskt sätter ut priserna för det gör det hela mer lättillgängligt för våra medlemmar på sajten.

:)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Anmäl
2009-10-06 18:18 #2 av: Jimmie

Absolut.

Han står med ett relativt stort sortiment, men de bågar som mina kunder brukar beställa och köpa av mig, ligger på mellan 110 och 270 EU. Detta är de modellerna med glasfiberlemmar.

Han har också en sort som han kallar Bio-composit och så finns givetvis äkta hornbågar. Priserna på dessa är runt 350 respektive 750 EU.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.