Nutida diskussioner

Celtic Legend

2009-10-15 13:57 #0 av: LinaN

Hittade den här gruppen på youtube och tyckte det var ltiet småmysig musik... inte supermedletida någonstans men väldigt mysigt som sagt. Säckpipor, flöjtar och litet allt möjligt :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Anmäl
2009-10-15 13:57 #1 av: LinaN

Mera.... :)

Anmäl
2009-10-15 14:00 #2 av: LinaN

Denna är riktigt trevlig.... tycker om naturbilderna som är i denna... alltid vart svag för vatten ^^

Anmäl
2009-10-15 14:02 #3 av: LinaN

Denna vart litet mysigt burlesque utan att bli smaklöst. Men fortfarande det där härliga irländska soundet

Anmäl
2009-10-15 14:03 #4 av: LinaN

TRor jag ska försöka få tag på mer musik av den här gruppen för den vart väldigt behaglig att lyssna på :D

Anmäl
2009-10-15 14:07 #5 av: AutumnWicca

Kan tillägga att de inte skjunger på "Welsh" i #2 låten utan något som kallas "Cornish" Skrattande Häftigt som sjutton!

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Anmäl
2009-10-15 14:11 #6 av: AutumnWicca

Jag gillar melodierna men tycker den mörkhåriga tjejen sjunge lite falskt ibland och skulle göra låten mer rätt om hon gick ner en tonart..

Den blonda tjejen hade behagligare röst enligt mig. Oskyldig Gwenno Saunders hette hon visst.

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.