Köp & Sälj

Säljes Medeltida alto säckpipa i fint skick

2009-11-23 00:01 #0 av: ugrash

Hejsan, säljer just nu min medeltida alto säckpipa

Säckpipan är i mycket bra skick och har servats och justerats av svenske säckpipetillverkaren
Max Persson. (även medlem i musikgrupperna vox Vulgaris och Baba Jaga)

//information borttagen/LinaN & Ahnna

Anmäl
2009-11-23 13:28 #1 av: LinaN

Det är ej tillåtet att länka till en utomstående annons/auktion. Ska du sälja något så gör du det här. Du får ha flera annonser på olika forum, men du får inte länka till något av de andra.

/Sajtvärd, LinaN, Autumnwicca och Moondancer

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Anmäl
2009-11-23 20:15 #2 av: Ahnna

Jag redigerade lite till.

Du är fullt välkommen att sätta ut en annons här, som den här tråden har blivit nu, men som LinaN skrev så tillåter vi inte länkar till andra salusajter. Flört

Den var väldigt fin, för övrigt! Glad

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anmäl
2009-11-24 16:04 #3 av: ugrash

Ursäkta jag visste inte om det.

Anledningen att jag la ut den även på annat ställe är för att det ofta tar så lång tid att få det sålt på mindre forum plus att folk tvekar, prutar mm.

Tack för berömmet. Som sagt en säckpipa som ifrån ett hyfsat orginal har finslipats av Max Persson och mig för att få optimal prestanda.

Anmäl
2009-11-24 16:11 #4 av: LinaN

#3 ingen fara :)

numera så står det i artikeln "Välkommen till medeltiden" vad som gäller kring annonsering. såg att du även lagt ut din pipa på historiska. Hade min tagelharpa där, men fick den slutligen såld till norge via tradera.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.