Annons:
Etikettnutida-diskussioner
Läst 1647 ggr
LinaN
11/25/09, 3:02 AM

OT: Ghaaaa!!! varför sover folk!?

o jag är uppe!? dålig stil ;)

lämna stackars mig alldeles enssam uppe om nattenutan någon att diskutera med! vad är detta? ;)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Ahnna
11/25/09, 10:17 AM
#1

Ja, du… Jag väntade här hela dagen igår utan att det hände så mycket, så på kvällen stängde jag ner och började skissa på kläder istället. (Och inte medeltidskläder, för en gångs skull!)

Men nu är det ju samma sak fast tvärt om - jag är vaken men du sover. Så skäms på dig! Tungan ute

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

RosaGosa
11/25/09, 11:17 AM
#2

Vissa måste ju ställa klockan på 03.15 mitt i natten för att gå upp o jobba… Så njut av att du kan sitta uppe ;-)

moondancer
11/25/09, 1:10 PM
#3

Har man en dålig dag vill man inte vara vaken och prata med folk. Du får passa på när man har en bra dag istället ;)

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Jinaum
11/25/09, 6:22 PM
#4

folk brukar ju inte vara vakna när en annan är vaken.. så man underhåller sig på andra sätt

här: oftast sys eller tv spel :P

AutumnWicca
11/25/09, 6:35 PM
#5

Hehehe jag brukar vara vaken ca 9 till runt 00 sen vill jag sova :D jag har svårt att sova när det är ljust ute nämligen! :D

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

RosaGosa
11/25/09, 6:55 PM
#6

#4 spelar du på sys? Jag är gammal sysare jag med :-)

Annons:
Jinaum
11/25/09, 8:24 PM
#7

#6 *asg* jo.. varit där i ca 7 år XD

Ahnna
11/25/09, 8:28 PM
#8

Och sys är…?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

AutumnWicca
11/25/09, 8:38 PM
#9

jag undrar också….

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Tina69
11/25/09, 9:08 PM
#10

syskonskapets rollspelschat kanske?

vad vet jag men det lät rätt hehehe

RosaGosa
11/25/09, 10:02 PM
#11

#10 Japp stämmer bra det :-)

#7 Sol Vessla om det klingar några klockor… jag har spelat i mer än 7 år tror jag :-) närmar sig säkert 10-11 :-)

LinaN
11/25/09, 10:10 PM
#12

Sol Vessla har jag spelat emot!

Magikern Caija med draken thesserin som familiaris, eller knyttet Thit (som förälskade sig i en vätte eller nått.^^)  är på syskonskapet nångång ibland numera men har hängt där ofta förr :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

RosaGosa
11/25/09, 10:20 PM
#13

#12 nämen oh! Vad roligt… minns tyvärr inte dina karaktärer :-( Var så länge sedan jag var riktigt aktiv. Kan titta in där någon gång ibland nu med min gamla svärdsmästare Jeramy Larufin eller Narijna Tark.

Håller till på ett annat rollspelsforum och spelar… inte via chatt vilket passar mitt aktiva liv mkt bättre.

Annons:
Jinaum
11/26/09, 12:08 AM
#14

Tarken känner man till.. Man missar inte tarkarna.. bara är så XD

Hmm.. Nja. Min äldsta skulle väl just vara Jinaum. Där efter minjana.. tyco valkyria.. Tror inte några av mina karaktärer är speciellt kända eller intressanta.. Eller jo.. Grimm bröderna är väl många som känner till atnar jag :/

LinaN
11/26/09, 1:06 AM
#15

Ti niff niit tiff Thiit! Iff!

Det slog mig just att Thiitiskan mycket väl kan vara så som mina illrar pratar ;) men detta vart ju långt innan jag hade pälsarna.

Thiit vart ju ett litet knytt, och hon vart väldigt bestämd trots bara några få fot ovan mark. ja det vart tider det :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

RosaGosa
11/26/09, 10:28 AM
#16

#14 Nej de är svåra att missa. Spelar fortfarande med han som ligger bakom Nakk Tark och blodsordern… älskar hans sätt att spela o vi har spelat länge tillsammans:-) Nämen var det du som spelade Grimm? Dem känner jag igen!

#15 Ja det avr verkligen tider… saknar mågna av rollerna som fanns då och dem som spelade… är inte alls samma sak längre tyvärr.

Jinaum
11/26/09, 2:46 PM
#17

#16 spelade två av bröderna. Izor och Kerberos. Dock kan jag medela att de lär nog inte bli sedda på sys igen. Izor Grimm är inget utan Isak grimm.. hela charmen förloras. Detta är på grund av att han som faktiskt spelade Isak dog i somras :( inte lika roligt då…

Jag saknar alla de gamla raserna. Skuggmänniskor, pioler bla. Sedan kommer man väl inte ihåg alla andra raser de tog bort men. Ja :/

Upp till toppen
Annons: