Annons:
Etikettallmänt
Läst 2102 ggr
Vanja-K
11/5/09, 7:16 PM

smed sökes.

Finns det möjligen någon smed hos er. Behöver ett jobb gjort. Mot betalning förståss.

Annons:
Ahnna
11/5/09, 7:20 PM
#1

Vad är det du behöver och var bor du?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

LinaN
11/6/09, 11:14 AM
#2

Säger som Ahnna, känner två smeder, en i västra götalands län och en i skåne. Bägge gör jobb, med varierande leveranstider. Men beroende på hur bråttom det är och vad det är så kan det ju vara en idé att se om någon av killarna passar.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Vanja-K
11/6/09, 6:22 PM
#3

Jag bor i Stockholmstrakten. Behöver inte ha detta klart förrän till våren. har du en i Västra Götaland som du känner. Kanske man kan få telnr?

Magnus-de-Tregsta
11/6/09, 8:19 PM
#4

Jag är smed. Du kan nå mig på magnus.de.tregsta@tempelriddarna.se så kan vi diskutera vidare där.

Dark_Jester
11/6/09, 10:15 PM
#5

Jag är också smed, finns att nå på Dark__Jester@hotmail.com. Jag är bosatt i Skåne förresten.

LinaN
11/6/09, 11:54 PM
#6

#5 är den smed som jag hänvisa till i mitt förra inlägg ^^ Har en del grejor han gjort, har sett och kännt på dess fler. Och det har inte vart dumma grejor alls! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Vanja-K
11/7/09, 12:18 AM
#7

#4 och #5

Tack! Tänkte skicka ett mail med bif. fil på det arbetet som jag vill ha utfört. Tyvärr så fungerar inte skrivaren som den ska just nu. Kan bara ta kopior. Om det går bra så kanske ni kan skicka adressen till min privata med.box.

Då kan jag skicka bild och beskrivning.

Häls. vanja-k

moondancer
11/8/09, 8:10 PM
#8

Söker också en smed. En som kan tillverka två bluntade knivar som skall användas för vikinga-strid. Någon som känner att de antingen kan hjälpa mig komma i kontakt med ngn sådan smed eller själv kan? PM:a mig isåfall.

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

LinaN
11/8/09, 9:55 PM
#9

#8 *pekar helt sonika på Darkjester* Han har tillverkat samtliga blankvapen jag har, skitnöjd, bra grejor o då vart det från tiden då han lärde sig att jobba i materialet! Idag är han klart duktigare och jag dregglar fortfarande över hans grejor ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Jinaum
11/9/09, 12:00 AM
#10

Finns ju TC som bor någonstans i stockholm området om jag minns rätt. Han finns att hitta på historiska världar med pris lista samt bilder på hans saker.

Gillar hans saker. Har sköld och snart yxa därifrån. Sett hans gryttor med. Fina saker.

Vanja-K
11/9/09, 5:28 AM
#11

NU har jag ordnat bilder.Men mitt med till Dark__Jester kom tillbaka  Om du ser detta Jesper så kan du väl skicka ett med. till mig på postbox här!

Snälla! m.v.h vanja-k

Vanja-K
11/9/09, 5:28 AM
#12

NU har jag ordnat bilder.Men mitt med till Dark__Jester kom tillbaka  Om du ser detta Jesper så kan du väl skicka ett med. till mig på postbox här!

Snälla! m.v.h vanja-k

Upp till toppen
Annons: