Annons:
Etikettallmänt
Läst 2277 ggr
LinaN
4/27/10, 12:20 PM

OT: Såååå segt, vad pysslar ni med?

det skrivs knappt något alls numera. vad sysslar folk med? är alla redan ute på evenemang eller är det annat som tar tid?

känner mig ensam här…. *Snyft*

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
RosaGosa
4/27/10, 1:44 PM
#1

Syr som en galning för att hinna med min klänning inför helgens marknad. försöker hjälpa min kompis med vikingatältet hon syr med, lite panik just nu eftersom vi måste ha någonstans att bo. Fastnat då vi skulle göra kortsidorna… långsidorna är helt klara.

Tina69
4/27/10, 1:49 PM
#2

Här går all tid åt nyfödd bebis, magsjuk 5 årig son och magsjuk sambo.

MEN vi hoppas alla är friska tills lördag så jag ska ned till förrådet i dag och leta kläder tills Ale. Vet bara inte om det kommer funka…då jag har mest tidig medeltidskläder…sen har 5 åringen inget alls.

Funderar på att sätta mig mellan amningar och sy en särk åt honom. Har naturfärgat linne ligger och skräpar. Bara som en lång skjorta tänkte jag….funkar det?

Gudris
4/27/10, 3:41 PM
#3

Jag skriver som en liten tok för att hinna klart med råmanus på min kandidatuppsats innan jag åker på Knäcke, och på kvällarna syr jag på klänningen till samma tillställning… Jag räknar med att hinna med båda, men måste nog ligga i lite mer :)

LinaN
4/27/10, 3:44 PM
#4

#2 en lång skjorta/särk kommer nog bli bra. O ett par diskreta byxor under det så fix o färdigt :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

zayla
4/27/10, 4:57 PM
#5

Vanliga arbetet och förberedelser inför Ale… Tungan ute

Anthka
4/27/10, 5:03 PM
#6

2 månaders bebis + studier + sambons utrustning + ett stundande bröllop (och ovanpå allt annat en trasig rygg). Ger inte mycket tid över för annat alls.

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

Annons:
wasp
4/27/10, 10:34 PM
#7

Håller på med huset, trädgården måste fixas till så här inför sommaren (annars blir vi snart lynchade av grannarna, har inte gjort nåt på 2 år åt eländet). Plus en del syende och lite fixande med vår utrustning…

Någon mer än jag som hatar o hålla på i trädgården? Det är ju så trååååkigt Skrikandes

lillalollo
4/28/10, 1:09 AM
#8

Nää jag bara tar det lugnt och bidar min tid

  • snart är det Knäcke
  •  sedan slutet av maj Köpenhamns medeltids marknad (kan varmt rekommenderas).
  • Sommarlov
  • Efter detta arbete på Ingelsträde medeltidsdagar  slutet av augusti( ligger strax utanför Höganäs)
  • Efter detta  Första helgen i september eget event i min medeltidsförening  Örehus jaktgilleIII
LinaN
4/28/10, 10:47 AM
#9

#8 då ses vi om inte annat på Ingelsträde :) jag kommer hålla till hos Kerstin från Medeltidsmode då jag åker ner dit själv utan "backup" och har ingen bil så jag kommer med min ryggsäck i princip :)

Så Kerstin har lovat att jag ska få lov att husera i hennes tält :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

AutumnWicca
4/28/10, 10:38 PM
#10

Jag pluggar, skriver B-uppsats, broderar till utställning, planerar Lionga Ting och förbereder flytt 1 juni..

Men jag saknar tiden att sitta här vi forumet.. :( Kommer tillbaka så fort kursen är slut, vilket är om ca 1 månad!

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Lillyblossom
5/2/10, 7:23 PM
#11

Jag har haft fullt upp inför syrrans bröllop. Och nu så här i efterhnad så är det mycket annat om sig och kring sig. Men jag är inne på forumet nästan varje dag! Aldrig "hem-hemma" så jag har inte kunnat lägga upp bilder från bröllopet. Hade vart kul och visa vilka som kom i medeltida och "medeltida" utstyrsel.

Annars sitter jag mest och har ångest över vilka evenemang jag ska på i sommar. Många är långt bort och det är ju roligare om man hade känt några som skulle dit eller så. Som jag sagt innan, jag är ganska blyg av mig…. :(

Ahnna
5/2/10, 9:49 PM
#12

Jag har börjat på ett nytt jobb och har en inneboende/praktikant som jag försöker underhålla efter jobbet. Det är också mitt i tävlingssäsongen med hästarna så jag har fullt upp även på helgerna. Men jag försöker vara här också!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anthka
5/4/10, 3:24 PM
#13

Nya pyssel prioriteringer, nu bråkar jag med sjukvården och skriver dräktkompendium till ena föreningen.

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

Annons:
Upp till toppen
Annons: