Annons:
Etikettevenemang
Läst 2151 ggr
Ahnna
6/11/10, 4:36 PM

Tornerspel på Gotland Horse Show 23-27 juli

Nordic Knights Tornerlag (och jag) kommer att delta i tornerspel under Gotland Horse Show 23-27 juli utanför Ljugarn på östra sidan om ön. Kom och spana in oss!

För alla hästälskare så kommer veckan att bjuda på allt från fyrspann till western och NH. En serie musikframträdanden med bland andra Hovturnén, Wille Crafoord och Staffan Hellstrand blir det också.

Läs mer: Gotland Horse Show

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
Anthka
6/11/10, 4:53 PM
#1

Så du fick vara med i alla fall Glad, trodde de hade fyllt alla platser. Vad åker du ner som?

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

Jodiz
6/11/10, 5:37 PM
#2

Nice, precis dom två veckorna som vi kommer vara på Gotland i år! Ska se till att vi åker och kikar på er, iaf en dag då vi bor en bit bort :)

Ahnna
6/11/10, 5:57 PM
#3

#1 Jag kommer åka som gycklare. Skulle nåt hända med de som rider så är hästen ledig så att jag kan hoppa in, men det är inget jag räknar med. Kan vara soft att stanna på marken för en gångs skull, det är faktiskt rätt skoj. Cool (Och alla vet ju att gycklare får många fler groupies än riddare!)

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anthka
6/11/10, 8:40 PM
#4

#3 trodde det var vi väpnare som fick alla groupies Tungan ute Jag kommer inte till gotland men vi ses på rosers om det är så att du kommer dit.

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

Ahnna
7/20/10, 11:58 AM
#5

Nu börjar det dra ihop sig, jag åker ner till Stockholm för övernattning imorgon och på torsdag morgon går färjan med tornerlaget. Det här kommer att bli riktigt skoj! (Men nu borde jag sitta och paniksy nya gycklarkläder.)

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Upp till toppen
Annons: