Annons:
Etikettnutida-diskussioner
Läst 2308 ggr
AutumnWicca
2010-06-29 11:06

Foteviken here we come!

Nu drar jag och gubben min till skåne för att på torsdag dra ut till Foteviken och ansluta oss till LinaN och gänget!

Ha en riktigt trevlig vecka! Så återkommer jag på måndag :-D

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Annons:
Anthka
2010-06-29 11:17
#1

Ha det så kul Glad

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

LinaN
2010-06-29 12:27
#2

Jupp!!!

Imorrn förhoppningvis innan 18.00 drar vi söderut, med släp och allt. Sen så strålar alla bilar och folk samman på fote under torsdagseftermiddagen, sen bygger vi läger på kvällen :)

Känns gott att vara på väg, känns bra att veta att man snart ska hem! Känns helt plötsligt JÄVLIGT nära och jag har knappt ens packat klart ju! *fniss* Allt är framplockat men nästan inget är nerpackat i något. :)

Ska försöka dra med mig en kompis ut på handlarjakt idag så vi kan köpa in litet småsaker som defintivit är behövda!

laptopen ska laddas ordentlgit, USB-kabeln ska med och alla 3 kamerorna! Så vi kan fotatill förbannelse!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Ahnna
2010-06-30 00:08
#3

Bilder! Cool

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

zayla
2010-06-30 00:49
#4

Ha det sååå kul ni som ska dit!! Minns att jag sa i fjol att jag skulle också åka ner, men så låg det inte i min planering i år så det får bli ett annat år. (har föresten inte varit där, så därför…) Instämmer … bilder!!! Tungan ute

LinaN
2010-06-30 01:29
#5

Bilder kommer så småningom :D

vi måste ju dit först :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Hennum
2010-06-30 02:38
#6

ja.. fota på fote är viktigt :D

Jag ska oxå dit på torsdag kväll. Kommer bli kul att träffa dig igen LinaN, och de andra som brukar vara där. Och ska bli sjukt härligt att komma till foteviken. Där är ju underbart.

Det jobbiga är bara att bära alla saker och åka kollektivt med dem, som jag gör. blääh. ^^

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Annons:
LinaN
2010-06-30 17:37
#7

Det var nära att det sket sig rejält innan idag. En av hästarna i stallet som har fång (tillika hästen vars ägares bil vi ska köra ner till fote) mådde inte alls bra idag, hon var håglös, gick IFRÅN sin mat och lade sig ner i grushagen hon och en annan shettis med fång står i.

Hon låg lååånga stunder 30-60min i stöpet. Men som tur var så skulle en häst besiktigas idag (tyvärr gick inte hon igenom bes pga rörelsestörning/hälta) så vetrinären tittade ju på Lisa med. Och han stod väldigt frågande till vad det var, klämde o kände och grejjade slutligen så gav han en spruta kramplösande rätt in i blodet och då sa det bara tjoff och Lisa blev sig själv igen….

Vetrinären sa ju att det kunde vara magsår pga behandlingn med butta och just att kallblod är känsliga och lätt får magsår av den behandlingen. Så vi stod ju där nästan och var beredda på att åka med hästen till klinik.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

moondancer
2010-06-30 18:23
#8

Gaaaah, vill så åka dit…men har jobb ivägen =(

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Jinaum
2010-07-01 12:35
#9

Sj har man teater på ekehagen ja :/ vill dock gärna åka dit någon gång.

LinaN
2010-07-05 03:15
#10

tyvärr blir det inga bilder….

efter 3 dagars fotande och man fyllt kameran så var den försvunnen…. om någon tagit den eller om man tappat den vet jag inte. Men det känns oerhört surt, jag skiter i kameran, vill bara ha bilderna tillbaka…. så en hel helgs upplevelser och minnen, och framförallt känslan av att "det här blev ännu en skitbra bild!" och att man såg fram emot att gå igenom dedryga 300 bilderna känns nu bara förjävligt…..

att folk inte kan vara ärliga nog att lämna in upphittat i sekretariatet eller titta igenom bilderna på minneskortet, och försöka hitta ägaren till kameran….. det had ejag gjort. *sucka*

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

wasp
2010-07-05 10:43
#11

#10 Fy sjutton vad tråkigt! Och som sagt kameran är det man saknar minst när sånt där händer…

moondancer
2010-07-05 13:37
#12

Jag lägger in de länkar som kommer från min hird senare. 

Lite stolt är man över hirden också, dom utmärkte sig tydligen lite :D Kul att visa världen att vi finns

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

LinaN
2010-07-05 15:44
#13

#12 ^^ blankstriderna vart trevliga, men spjutkusten mosade "min" linje fullständigt sista striden. de dog dessvärre som flugor…. så matchen blev ett sånt anticlimax att publiken knappt ens aploderade…. DET var ett dåligt betyg om något… *Shrugs*

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
AutumnWicca
2010-07-05 15:48
#14

#12 Hur många var det från Liunga Hird? var det troll och två till?

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

moondancer
2010-07-05 15:57
#15

Tommy, Jenny, Troll, Samuel, Frauke är de som jag vet var där. Tror också att Jonas var med, men han räknades nog till Västgötarna

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

AutumnWicca
2010-07-05 16:25
#16

#15 okej :) jag känner Troll och Jenny

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Jinaum
2010-07-05 20:15
#17

Jonas är västgöte =3 Ända in i märgen. Så det så. Vår! *drar i Jonas familjen* ;)

Hennum
2010-07-05 21:15
#18

åh, vad tråkigt LinaN!!! Vilka förbannade idioter, de som tagit den. :(

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Upp till toppen
Annons: