Annons:
Etikettvapen-rustning
Läst 2575 ggr
SirBrendan
2010-11-07 14:06

Blankvapensträningar i stockholmstrakten?

Hej.

Jag undrar om det finns några blankvapensträningar i stockholmstrakten med omnejd? Gärna vikinga-träningar.

Lite sugen på att "put my money where my mouth is" och prova på.

Annons:
LinaN
2010-11-07 14:19
#1

Har väldigt dålig koll på hur det ser ut i stockholmstrakten, men häromkring har vi ju både Elvegrimmarna, Ranerna och säkerligen en hög till som är mer organiserade med träning än vad vi i Baningarna är ;)

Annars är du alltid välkommen hit över en helg så drar vi ner till götet och tränar med Elvegrimmarna! vi har gott om sovplats hos oss :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Anthka
2010-11-07 14:30
#2

Det har varit flera trådar om blankvapenstrid i sthlmstrakten tidigare. Kolla runt på forumet eller använd sökverktyget så hittar du dem nog Glad

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

SirBrendan
2010-11-08 13:24
#3

Det verkar vara helt jäkla omöjligt att få tag på några adresser eller kontaktpersoner för blankvapenstrid här i stockholm!

Surt!

Anthka
2010-11-08 15:12
#4

Nu har inte jag koll på vikingar men om jag inte mins fel så finns en HEMA-förening i södertälje,

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

Jinaum
2010-11-13 22:11
#5

Du jag ska kolla. Det SKA finnas någon där i närheten. Tror Ulls kämpar är någonstans omkring. Kan inte svara på rak hand! Men jag ska kolla läger när jag kommer iväg på träning. Med andra ord: återkommet med svar sennare!

Upp till toppen
Annons: