Annons:
Etikettallmänt
Läst 3593 ggr
Ahnna
2011-03-04 13:43

iFokus stängs under helgen!

Fredag den 4:e mars vid lunchtid stänger vi iFokus. Då börjar arbetet med att uppgradera till den nya version vi har arbetat med sen förra våren.

Vi räknar med att bli klara någon gång under helgen. Att vi har valt just den här tiden för uppgradering beror på att vi vet att ni är mindre aktiva under fredagar och lördagar än under resten av veckan.

Det är mening att mycket ska fungera bättre i nya versionen när den är ordentligt intrimmad. Några saker har vi dock valt att senarelägga utvecklingen av. De viktigaste är:

- Bevakningar av diskussioner

- Det tillgänglighetsstöd vi brukar ha för användare med skärmläsare och som är till hjälp för framför allt våra synskadade besökare.

Så snart vi har lanserat den nya versionen, och eventuella inkörningsproblem är åtgärdade, kommer vi att sätta igång med dessa saker.

Håll gärna tummarna för att arbetet går som planerat och inga större utmaningar dyker upp!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
lillalollo
2011-03-10 21:55
#1

Hej

Uppenbarligen  är sajten  ifokus omgjord.

Jag hittar inget ställe med kontakt info så jag vänder mig till dig Annah som är Sajtvärd, du kan ev ha ågon kontaktväg. och skicka min fråga vidare

Jag har noterat att min "avatar" ser mycket pixlad ut numera!  Det går knappt att se vad det är.Vad hände?? är det fel upplösning på ursprungsbilden eller….

Louise ( lillalollo här på ifokus)

Ahnna
2011-03-12 23:58
#2

#1 Ja, alla har tydligen fått extra stor Avatar nu. Så om din bild var väldigt liten så blir den ju pixlig nu när den är förstorad till ett nytt format. (Om du tittar på min bild så är den väldigt felproportionerlig nu. Liksom ihoptryckt.) Testa att ladda upp bilden i högre upplösning.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Upp till toppen
Annons: