Annons:
Etikettmedeltidsveckan
Läst 2497 ggr
NesoOberon
2016-08-04 12:11

Vi som ska till medeltidsveckan

Hej! Tänkte bara starta en tråd för alla de som ska till medeltidsveckan på Gotland (denna tråd funkar ju då för alla år framöver ;)). Jag vet att det finns en grupp på Facebook, men för de som inte har möjlighet att se den så startar jag denna tråd :D Förslag på vad ni kan skriva: 1. Hur många gånger ni har varit där? 2. Vilka evenemang ni ska på? 3. Hur länge ni stannar? 4. Erfarenheter? 5. Om ni har sytt kläder (eller har köpt) eller bara går i "vanliga" kläder? Annars får ni gärna dela med er av andra roliga (eller tråkiga) erfarenheter, eller nåt annat ni känner för.

Annons:
Lia
2016-08-04 12:29
#1

Omg, jag, mamma och vovven sticker snart till Båten! :-D snart är allt packat. Och pojkvännen ska se efter hemma när vi är borta. Jag var där en gång som barn, så det ska bli kul att se det som vuxen också. Jag verkligen älskar det! Vi ska mest gå på marknad och göra sånt som är gratis. Men även avslutningsfest och lite annat kul. Inte så mycket inbokat, vi lär se när vi kommer fram. Vi åker hem sen igen den 15. Vi tänkte sy kläder, men saker kom emellan. Åh, och så ska vi till Blå Lagunen när vi ändå är på Gotland!

Upp till toppen
Annons: