Köp & Sälj

Limited Edition Warsword The REGENT från Albion

2015-03-19 12:52 #0 av: Hazzleck

Ett Albion Swords Ltd. Next Generation Regent Sword. 

Det här är det första svärdet som jag någonsin köpte från Albion och i min mening ett av de finaste svärden som finns tillgängligt på marknaden idag. Albion armouries har ett rykte världen över för att producera häpnadsväckande svärd, både vad det gäller historisk forskning och övergripande passform och utseende. Svärdet har perfekt balans och passar sin bärare som en hand i handsken. Det gjordes endast i tusen kopior över hela världen, så ta din chans att äga detta vackra svärd. Tyvärr så har jag beslutat att sälja det nu då jag vill lägga undan till ett annat vapen. 

Läs mer om svärdet på myArmoury här och på Albions egna sida här

Svärdet är i utmärkt skick, som nytt. Svart grepp. Aldrig använt för att hugga eller skära med. Jag köpte svärdet för drygt 14 000 kr plus frakt från USA.

Jag har tänkt mig 11 000 kr plus ev frakt

Jag föredrar banköverföring, paypal eller att mötas personligen. 

För övriga frågor, fler bilder eller kommentarer, skicka ett mejl till mig på mtempelman@gmail.com

Anmäl
2015-03-19 14:59 #1 av: Mikael Andersson

14000 kr låter något dyrt då Albions priser ligger på $880 till $1200 ungefär men man slipper att betala tull och skatt på svärdet och det är ju bra.

Anmäl
2015-03-19 17:08 #2 av: Hazzleck

Hej, om du följer länken som jag postade ovan och här igen: http://www.albion-swords.com/swords/albion/nextgen/sword-medieval-regent-xviiia.htm och scrollar ner på deras sida så ser du priset. $1540 vilket enligt www.forex.se i skrivande stund motsvarar ungefär ~ 14 150 SEK och som du skrev själv så slipper ju köparen de andra avgifterna inklusive frakt från USA. 

Anmäl
2015-03-20 20:06 #3 av: Hazzleck

> SÅLT <

Anmäl
2015-05-07 22:29 #4 av: Hazzleck

Köparen backade ur så det finns fortfarande kvar.

Anmäl
2015-05-16 23:31 #5 av: Hazzleck

>SÅLT<

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.