Köp & Sälj

Vikingasaker - Tält, stolar och trebens grill

2015-02-04 18:35 #0 av: sviddeh

Hej allihopa!

P.g.a. utlandsflytt och tappat intresse säljer vi nu av våra vikingasaker, skulle helst vilja sålt allt i ett paket.

Det gäller ett stort tält utan duk i massivt furu, två stolar varav en är handsnidad av min sambo (keltiska knutar) och sedan en handsmidd trebens grill med gryta och grillgaller.

Vi tänkte oss 3000kr för rubbet. Finns i Göteborg.

Mvh /Nicklas.

Anmäl
2015-02-05 11:29 #1 av: Pingrid

Jag vill väldigt väldigt gärna köpa treben, gryta och galler. Tyvärr har jag redan tält. Bor i Göteborg. Maila mig gärna på Pinglan74 @ gmail.com

Anmäl
2015-02-12 22:21 #2 av: sviddeh

Då var trebens-grillen med tillbehör såld till Pingrid, då finns tältet och stolarna kvar för 1500kr.

Mvh /Nicke.

Anmäl
2015-03-01 17:11 #3 av: Dezmela

Hej, hur stort är tältet? Ungefärlig markarea och höjd? Om det inte är sålt ännu? / Dezmela

Anmäl
2015-03-02 13:02 #4 av: SoloMon

Hej, är väldigt intresserad av att köpa resterande prylar om du har de kvar.

SoloMon

Anmäl
2015-03-07 23:34 #5 av: sviddeh

Hejsan!

Ursäkta sent svar! Har glömt bort att kolla här.. Grejerna finns i dagsläget kvar, det är en man i Stockholm som vill ha det, men jag säger först till kvarn eller högst bud! :) Bor ni i Göteborgsområdet?

Dezmela: Nu har jag tyvärr inte exakta mått, men jag vet att bräderna är 2,5m långa. Skrev upp exakta mått på en lapp som jag lyckats slarvat bort..  Markarean kan vara ca. 5m2 kanske, höjden ca. 2,5m.

Mvh //Nicklas.

Anmäl
2015-03-08 20:46 #6 av: LunaKaliMaa

Jag är jätteintresserad av tältet!!!! Om det fortfarande kostar 1500 kr (med stolarna) som du skrev tidigare så köper jag det mer än gärna! 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.