Annons:
Etikettallmänt
Läst 1623 ggr
Elma79
5/16/13, 7:34 PM

Ny värd

Hej alla medlemmar!

Jag är numera ny värd för forumet. Jag är näst intill nollställd vad gäller medeltiden, då jag precis har tagit upp intresset, men tyckte det va synd att forumet skulle riskera att läggas ner.

Har ni några tips och råd om vad ni vill se här, så tveka inte att skicka iväg ett mejl. :)

MVH

Elma

Annons:
PogoPedagog
5/16/13, 8:10 PM
#1

Jag skulle gilla en inspirationstråd med bilder på våra kläder samt lite information om varje plagg. Och så skulle jag vilja att man höll sig till det i den tråden och inte fick skriva kommentarer så det blir lätt att hitta och man inte behöver bläddra igenom hundra irrelevanta inlägg.

Som nybliven förälder skulle jag gilla en artikel med goda råd om att leva medeltidsliv med småbarn.

LinaN
5/16/13, 8:15 PM
#2

#0 rent krasst så har sajten Lajv.ifokus vart utan värd i en sisådär 5+ år och den ligger fortfarande kvar så det tas inte bort hursomhelst.

#1 du är välkommen att skriva själv också ;) Vad jag vet är du den enda som har smått just nu ^^ tyvärr har jag ingen erfarenhet av smått på evenemang då jag änsålänge bara tränar på att göra barn ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

PogoPedagog
5/17/13, 10:07 AM
#3

#2 Kanske kan jag skriva en sådan artikel efetr sommaren. Vi har ju inte hunnit komma ut på något än så¨länge. Ska bli spännande iaf att bo i tältläger för första gången och dessutom med en liten plutt.

orphidea
5/17/13, 11:33 AM
#4

#3 Hör med tjejen som har den här bloggen http://amostpeculiarmademoiselle.blogspot.se/ , hon har smått och lever lite campliv med denne :)

eldrött_yrväder
5/17/13, 2:16 PM
#5

Jag tycker det är jättehäftigt att du vågade! Som jag sa till dig igår :) Jag funderar på att skriva något om någonting, men jag ska fundera på vad först. Kanske något om medeltida familje- och sexualpolitik? Det är ju trots allt mitt spetsnörderiområde… Vi får se!

LinaN
5/17/13, 3:24 PM
#6

#5 spetsnörderier gillar vi! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: