Annons:
Etikettkläder-och-accessoarer
Läst 2133 ggr
[Hamster 4 ever]
3/24/13, 9:37 PM

spännbuckla för pank

jag blir typ pank efter kommande köpet av tyg till en hängselklänning.

tja, rubriken säger väll resten, vad skall jag göra. klarar man sig utan, skulle ta mig 3 månader att få pengar till bucklor

Annons:
LinaN
3/25/13, 11:14 AM
#1

Finns många som går utan bucklor. Själv gick jag med mina hängsleklänningar utan buckla i en 4-6 år (minns inte längre hur länge det var) och det helt utan att bli kölhalad eller utslängd från evenemangen ;)

En kompis till mig löste det med att köpa två billiga mässingsfärgade runda bältesspännen typ sådana här. 2st för under 100-lappen. däremot så måste man beställa för minst 300kr för att de ska skicka om man inte bor i närheten av deras fysiska butik/er.

Annars kan man ibland hitta skärp med stora metalldekorer som upprepar sig på second hand. Som kan funka tills vidare.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Jinaum
3/25/13, 6:29 PM
#2

Köpte de billigaste jag hittade på historiska fynd för 390 kr. Annars fungerar ju ringspännen, en del har läder istället. En del har fäst dem i klänningen och behöver inget spänne av något slag alls.

zayla
4/3/13, 3:16 PM
#3

Jag har, precis som Lina, och fortfarande inga bucklor än. Men det ska inköpas en vacker dag när jag hittar de rätta bucklorna.

Upp till toppen
Annons: