Annons:
Etikettallmänt
Läst 3261 ggr
Fröja
2012-07-27 11:41

Spännbucklor

jag tänkte beställa spännbucklor, så håller på att kolla runt lite på priserna.

Northan.net har över lag de dyrast sakerna, Djurbrocher gotland stil i silver skulle kosta 2870kr med frakt. MEN hur är kvaliten?

Raymonds Quietpress hade väldigt billiga saker, Till exempel de ovala spänbucklorna med en säggig gubbe i med silveröverdrag skulle kosta 324.62 kr med frakt, känns väldigt lite. så samma fråga här hur är kvaliten?

walhalla.com.pl låg på helt humana priser, (Turtle brooches Russia) Ryska spännbucklor i silver  skulle kosta 1376 kr om man omvandlade från polsk valuta. Men kvaliten?

så har ni beställt från något av ställena?

hur var servicen?

hur var kvaliten?

Annons:
LinaN
2012-07-27 12:22
#1

Jag har bara beställt saker från walhalla, annars har jag handlat å vikingkristall.se och historiskafynd.se men walhallas grejor är helt ok, kan inte säga att de skiljer sig så mycket från de andra sakerna jag kännt och tittat på på andra butiker på marknader.

däremot så är deras engelska inte den bästa om man nu måste mail-prata med dem.  vi kommer beställa därifrån snart igen ett gäng från min vikingaförening.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Fröja
2012-07-27 12:29
#2

vikingkristall har inge spännbucklor på hemsidan och historiska fynd gör spännbucklor ändast i brons.Gråter

LinaN
2012-07-27 12:37
#3

#2 vet att stig har spännbucklor, men han kanske inte har dem på hemsidan längre…. maila och fråga. för han har i silver vet jag. :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

LinaN
2012-07-27 12:39
#4

Sen dollarn ligger löjligt lågt just nu också så att det känns billigare kan vara just därför också.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Fröja
2012-07-27 12:46
#5

på de senaste marknaderna jag varit på har han inte haft spännbucklor… Men har mailat för att dubbelkolla om de är slut eller om de har slutat sälja dem.

Fröja
2012-07-27 12:51
#6

#4 tänker du på Raymonds Quietpress ? Tyckte att priset trots dollarn var VÄLDIGT lågt. Walhalla har priser i dollar och i Euro också.

Priset för de nämda spännbucklor i första inlägget skulle kosta 1808 omvandlat från dollar till kroner och 1723 omvandlat från Euro till Kroner på Walhallas hemsida.

Annons:
Fröja
2012-07-30 22:17
#7

fick svar från vikingkristall och deras spännbucklor är tillfälligt slut

Heimund
2012-08-29 16:21
#8

Om du nöjer dig med brons så har Burr på Historiska fynd skyssta replikor…

Jinaum
2012-09-04 13:44
#9

Jag köpte från historiska fynd.390 tror jag de kostade i brons från ett finskt fynd. När jag får igång internet ordentigt kan jag länka til några sidor.

Fröja
2012-09-05 09:28
#10

har tittat på historiska fynd men de har tyvärr inget som jag är intresserad av. Rynkar på näsan

Men tack för tipsetSkrattande

Upp till toppen
Annons: