Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Allmänt Böcker Eld & lågor Evenemang Hantverk Köp & Sälj Liv & leverne Mat & dryck Medeltidsveckan Nutida diskussioner Paviljonger & inredning Sömnad & dräkter TV & film Tornerspel Vapen & Rustning Inspiration
Köp & Sälj

Brickband Köpes

2012-04-12 22:20 #0 av: Smaakakor

Som rubriken lyder skulle jag gärna lägga vantarna på lite brickband, skulle vara trevligt att smycka kläder med speciellt efter som jag fuskar och köper allt eller försöker få andra att sy efter som jag är kapitalt värdelös på sånt själv.

(På tal om att köpa kläder förresten så har jag precis shoppat lite på Urda.se, dom känns rätt HK och efter vad jag sett så ser det mesta bra ut, någon som är av annan åskikt?)

Anmäl
2012-04-13 15:44 #1 av: FrökenGrön

Får du inget napp här så kan du kolla på Etzy. Sök på "medieval trims" så får du fram en del :)

Anmäl
2012-04-13 16:03 #2 av: Smaakakor

tackar tack, skall kollas

Anmäl
2012-04-15 21:13 #3 av: skapa

Ded här tjejerna är duktiga och har bra prsier, Nornorna, de finns på facebook.

http://www.facebook.com/groups/136834186390798/

Anmäl
2012-04-16 21:52 #4 av: Ahnna

Jag väver band på beställning. Är det något särskilt mönster, färg, bredd och längd som du är intresserad av? Vilket material vill du ha? (T.ex. ull, silke, lin, bomull...)

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.