Annons:
Etiketttornerspel
Läst 3154 ggr
LinaN
2/28/10, 6:49 PM

Tornerspelskurs i Trollhättan?

Ja, vi är ett gäng på plats i trollhättan som försöker skrapa ihopa tillräckligt mycket folk för att lura ner ahnna hit för att hålla kurs.

Vi har paddock på gården och eventuellt finns möjlighet till att stalla upp i stallets boxar, eller ha hästarna på betet fast inte i samma hage som de vanliga sommargästerna. Nu har jag inte diskuterat de pratkiska lösningarna med stallägaren ännu utan jag känner att det kan vara en idé att först och främst ta reda på om fler i trakten är intresserade.

Vi är i dagsläget 3 st som vill vara med. Några fler?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Perly
5/25/10, 9:31 PM
#1

Hade varit kul om så bara för att träna hästen med att acceptera redskap, men förmodar att du menar Trollhättan utanför Uddevalla och inte den lilla som ligger "nere(sett från sthlm)/uppe(sett från Uddevalla) vid mig"…

Alltid Oavsett

LinaN
5/25/10, 10:02 PM
#2

#1 trollhättan som vid uddevalla :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Perly
5/25/10, 10:14 PM
#3

#2 Okej, som man trodde då… :)

Alltid Oavsett

Lillyblossom
5/26/10, 1:39 PM
#4

Hade varit kul att va med som väpnare eller något då jag inte har häst. Kan väl se om och när det blir så kan man ju komma upp. :)

vargman77
6/5/12, 9:32 PM
#5

Knights of Gothia är intresserade om ni fortfarande har intresset.
vi har en T-ställning, kuddar för spjutplockning, ska fixa ställningar för huggövningar.  Vi är i nuläget 4 riddare och ett par fotsoldater/väpnare.

Vår bas är i Gbg och vi kan nås på mail@vargman.se
hemsida är under uppdatering. Vi har även en sida på facebook:
https://www.facebook.com/groups/267395713299745/

(detta är vår fan-page vi har en medlemssida med men den är endast öppen för våra medlemmar)

Upp till toppen
Annons: