Annons:
Etikettkläder-och-accessoarer
Läst 2632 ggr
Jinaum
2010-04-04 23:44

Skor

Hej jag undrar för min och min kompis vägnar - hur är skorna från viking.se?

Kvaliteten då mest. Medveten om att det är gummisula och det är önskvärt. Mest önskvärt just nu är lite om vad andra tycker om kvaliteten och passformen?

Annons:
Loviz
2010-06-10 18:24
#1

Hej!

Jag har ingen aning om hur skorna du pratar om är men jag kan tippsa om www.wahlanders.se. Jag och sambon köpte skor där ifrån förra veckan. Vi köpte deras medeltidatoffla med kilklack (finns inte på hemsidan men är som deras medeltidstoffla fast med en sula, vilket gör dom vattentäta underifrån)

Har inte hunnit testa dom ute än men dom e grymt sköna! Gick i dom hela dagen igår och funderar seriöst på att använda dom som inneskor på jobbet *haha*

Min uppfattning är att dom allra flesta medeltidare tycker att det är helt ok med en ej HK sula på skor. det gör ju att dom håller bättre och är vattentäta underifrån vilket bara är bra.

gladagalten
2010-06-10 20:36
#2

Skor och stövlar har spqr, sedan finns det  Svarta Katten.

Jinaum
2010-06-11 23:27
#3

oj gammal tråd som växt till liv! Har dock bestämt att beställa från whalanders för att de blir skrädda sydda efter mina fötter, jag bor inte allt för långt ifrån dem och skall få dem serverade på en träning i Västgötahird. Så där lagom serverat för latmasken själv =3

Eldsdotter
2010-06-14 10:48
#4

Vi har köpt massor av skor av Wahlanders, både "tofflorna" och dy dyrare stövlarna. Helnöjda med allt och de verkar inte slitas snabbt utan verkar vara mycket hållbara och prisvärda. Några av skorna har vi använt i två säsonger nu.

Jinaum
2010-06-15 02:58
#5

jo min tränare har skor från dem och en vän. Har fått använda tofflorna själv men mina överrörliga fötter gillade inte det i längden. Så nu fåre bli med en bra sula ^^'

Men de verkar ju slittåliga.

Upp till toppen
Annons: