Annons:
Etikettallmänt
Läst 2358 ggr
LinaN
6/25/10, 11:44 AM

Glad Midsommar!

Önskar Sajtvärd och Medarbetare här på Medeltiden.ifokus!

Hoppas ni får en trevlig helg med mycket gott att äta, mycket roligt att göra och gott sällskap!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Ahnna
6/25/10, 12:09 PM
#1

Skrattande

Det blir ingen dans runt "vikingatida fallossymbol" för mig, men dock ett litet privat party. Jag har fått ansvaret för efterrätten, så det blir min personliga favorit; pannacotta med äkta vanilj, vit choklad och färska jordgubbar. Cool

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

AutumnWicca
6/25/10, 12:34 PM
#2

Trevlig midsommar! Skrattande

Här ska det också bli lite mindre privat fest, men det är jag och min sambo som är värdpar. Det blir grillning med diverse tillbehör. Och vi ska också få vanliljpannacotta fast med hallonsås!

Nam nam nam!

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Gudris
6/25/10, 12:42 PM
#3

Glad midsommar!

Får se hur vi firar, om vi firar, inget är bestämt än… :P

LinaN
6/25/10, 1:06 PM
#4

Vi kommer att fira litet mat hos min svåger, sen ska vi hem, städa undan det sista och sen kommer det en billast med vikingar från skånska Månegarm som ska ha blankvapensträning med oss i helgen :D

Så det blir väl litet mysigt samkväm och snicksnackande här under kvällen, sen imorrn så blir det grillning och mer midsommarfirande av det hela. :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Anthka
6/25/10, 3:48 PM
#5

Trevlig midsommar!

Vi tar det lugnt, lite kallskuret tillsammans med svärfar såhär på eftermiddagen och så grillning med grannarna ikväll. Ingen fallossymbol, inget lotteri eller dålig spelad folkmusik. Vi har haft en hektisk tid bakom oss och det väntar en lika hektisk tid inför Gotland horse show och rosersbergs medeltidsdagar så det är skönt med någonting lugnt och stressfritt.

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

prussiluskan
6/25/10, 9:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Glad midsommar!!

Jag firade med en premiärtur i min nya "riddress"

Sen blev det feta tårtan!

Annons:
RosaGosa
6/25/10, 11:44 PM
#7

Jag firar midsommar genom att arbeta och skjutsa alla midsommarfirare med buss så att de kommer rätt…

Kollegorna tävlar om hur många spyor de hittar i bussen - de är inte kloka :-)

Trevlig midsommar på er alla!

Upp till toppen
Annons: