Annons:
Etikettallmänt
Läst 2333 ggr
Lillyblossom
1/4/11, 2:09 PM

OT Utbildningar?

Hej! Jag har äntligen tagit mitt förnuft till fånga och insett att jag måste hålla på med någon form av hantverk om jag ska leva lyckligt.

Så nu undrar jag (eller snarare, lite smått desperat ber er) om ni vet utbildningar inom olika hantverk. Jag är gärna efter en tapetserarutbildning. Och ännu hellre en runt Halmstadtrakten.

Har hittat några men så har man ju pojkvän som man ska flytta ihop med osv. så ingen verkar vara optimal än. Annars får man leva på distans ett tag men…

Säg vad som än kommer upp i tankarna på er så ska jag kolla upp dem! Som sagt, är lite desperat.

Tack på förhand!

Annons:
Ahnna
1/5/11, 11:12 AM
#1

Kolla till exempel KY-utbildningar och distanskurser. Där brukar det finnas en del hantverk.

Just tapetserare vet jag inte var det finns eller hur långa utbildningarna är. Om du inte redan har gjort det så spana in Studentum.

Själv skulle jag vilja gå sadelmakarutbildningen i Tärnsjö, men det tar mig en timme att åka dit med bil så det känns inte som en realistisk plan… Bensin är dyrt.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Lillyblossom
1/5/11, 3:31 PM
#2

Jaa, Jäkla bensin… Mycket roligare att lägga pengar på tyger osv. ;P

Har ju inte sökt dirket på KY-utbildningar… Kan jag ju göra… Studentum har jag kollat. :D

Bara för att jag var så hyperdesperat igår (och mått skitdåligt i typ flera veckor) så är idag en toppendag då det känns som om jag visst kommer klara min ingenjörsutbildning galant… Så nu är jag än en gång rådvill och funderar på att läsa distans… Igen… Ingen som har en spåkula så jag vet om jag kommer klara tentorna nästa vecka?? ;) Hade gjort valet lättare. Börjar ju bli sent att söka också…

Förlåt att jag använder detta forumet till sånt här, men måste få skriva av mig någonstans.

Upp till toppen
Annons: