Annons:
Etiketthantverk
Läst 2532 ggr
LinaN
1/10/11, 8:22 PM

Kreativitetsförstopping....?

Jag är så trött på allt. inget vill fungera, försöker jag måla blir det bara skit, förösker jag virka så glömmer jag hur man ksa göra, har inte tålamod till att sticka. Sy känns det inte som om jag vill göra alls….. samtidigt som jag vill vara kreativ och göra något med händerna….

Någon mer än jag som är förstoppad?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Gudris
1/10/11, 11:19 PM
#1

Jag råkar mest vara kreativ inom ett ämne för tillfället så jag säger bara… Baka något!

Ahnna
1/11/11, 7:56 PM
#2

Njaej, inte förstoppad egentligen, bara trött och less i allmänhet. Har ju skolan att tänka på och till den ska jag sy en 1800-talsdräkt nu i januari och februari. Så jag måste fokusera på den, men tankarna vill gärna sväva iväg mot medeltida plagg istället…

Oskyldig

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Lillyblossom
1/11/11, 8:14 PM
#3

Känns lite som om denna perioden varit/är "lite nere" för många… ;P Mitt problem är att jag har massor av idéer men känner mig för osäker för att utföra dem…

Ahnna
1/11/11, 8:17 PM
#4

#3 Så ska du inte känna! Fråga om råd om du behöver. Vi kan vara ditt moraliska stöd så att du vågar sätta saxen i tyget. (Sånt behövs ibland, särskilt med extra fina/dyra tyger.)

Glad

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Lillyblossom
1/11/11, 8:45 PM
#5

Tack! :D Är nog allmänt vilsen med skolan och allt. Ska verkligen ta tag i detta nu så jag blir lite gladare igen. ;) Kolla min andra tråd så börjar vi med en gång! Så slipper jag komma från ämnet i denna tråden också. ^^

Upp till toppen
Annons: