Annons:
Etikettnutida-diskussioner
Läst 5141 ggr
Ahnna
2/21/11, 10:19 PM

Vajsing på Medeltidsmodes hemsida?

Är det någon som vet varför Medeltidsmodes hemsida ser ut som den gör och varför länkarna inte funkar? Jag måste ju beställa tyg, ju…

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
LinaN
2/21/11, 10:23 PM
#1

har inga problem med sidan i explorer o inte heller i firefox eller google chrome….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Ahnna
2/21/11, 10:59 PM
#2

Mysko, för jag har nyaste versionen av Explorer och ingenting funkar. Texten är minimal och ihopdragen, förutom den röda texten på framsidan där det står att det blir en prishöjning på två av ullsorterna.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

pnilla99
2/21/11, 11:28 PM
#3

Det jag vet är att den adress jag sparat sedan tidigare inte funkar längre. Den har varit hackad och är omkonstruerad, jag fick söka henne på google.

Ahnna
2/22/11, 12:19 PM
#4

#3 Jag sökte också på Google och hittar fortfarande samma sida, www.medeltidsmode.se. Vad hittade du?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Lillyblossom
2/22/11, 2:52 PM
#5

Den nya heter samma som den gamla. Kan skicka länk när jag kommer hem. Om det nu skulle hjälpa…. Kan ju testa med den här så länge.

Om inte annat så är utseendet ändrat. kan väl kanske vara något med det som gör det?

Anthka
2/22/11, 2:56 PM
#6

Men #4 jag klickar på dem länken du lagt upp och hos mig fungerar sidan utmärkt. Pröva en annan webläsare, ibland blir sidor konstiga i en läsare men fungarar utmärkt i andra

'Beyond the Wild Wood comes the Wide World,'

Annons:
Ahnna
2/22/11, 4:22 PM
#7

#5 Din länk ger mig en "bättre" sida, men länkarna i vänsterspalten fungerar fortfarande inte.

#6 Det knasiga är ju att, som jag skrev ovan, att länkarna inte funkar. Det är alltså inte bara utseendet som är underligt. Och LinaN har ju inga problem med sidan i Explorer… *klia huvud*

Men ni som kan se sidan rätt, kan ni säga om det finns något svart, tunt ylle? I vilken prisklass?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

RosaGosa
2/22/11, 6:48 PM
#8

#7 Kerstin har ett tunt ylletyg i svart som kostar 190 kr / meter. Sen ett lite tjockare som kostar 200kr/meter

:-)

Lillyblossom
2/22/11, 10:48 PM
#9

Det tunna ylletyget för 190kr/m

Det tjockare för 200kr/m

Och en mörk marinblå (jag vet, inte svart men tänkte eftersom du inte kan se.)

Om du nu kan titta på länkarna över huvud taget. ;)

Ahnna
2/23/11, 11:57 AM
#10

Tack för tipsen! Det måste vara svart, det är en beställning.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Lillyblossom
2/23/11, 7:28 PM
#11

Kunde du se något när jag länkade direkt till själva produkten? Eller det hjälpte inte? :/

Ahnna
2/23/11, 7:30 PM
#12

#11 Jag kunde se tyget och texten nedanför, men inte klicka vidare eller beställa. Nåt är ju jägarns skumt, asså…

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Lillyblossom
2/23/11, 7:31 PM
#13

Ok. Då fick du iaf se. :) Kanske får höra med Kerstin om hon kanske vet något om det? Om du har hennes kontaktuppgifter…

Annons:
LinaN
2/24/11, 9:46 AM
#14

#12 du får ringa in beställningen eller maila henne.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Ahnna
2/24/11, 12:52 PM
#15

#14 Ja, det har jag också räknat ut, såklart. Tungan ute Men eftersom jag inte kan läsa på hemsidan så hittar jag inte numret. Men jag tror att jag har hennes mail någonstans i min "skickat-folder" eftersom vi hade lite mailkontakt i höstas. Den biten löser sig. Jag är mest purken över att inte kunna browsa hemsidan och kolla vad hon har, nu när jag ändå ska beställa till en kund.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Rajka
2/26/11, 11:49 AM
#16

Ahnna: Kan det inte vara så att din dator har sparat (kan det heta cookies?) så fast att du trycker på en "ny" länk så väljer din dator att gå till den sidan som den sparat. Om det nu är så att hennes sida blivit hackad…

Med tanke på att sidan funkar för andra användare?

Bara en tanke :)

LinaN
2/26/11, 12:27 PM
#17

Har pratat med Kerstin och det är en del vajsing med hemsidan tydligen, det är pga strul med hennes tekniker och webbhotellet bland annat.

Ahnna har du nyaste läsaren av den läsare du använder? prova att uppdatera webbläsaren :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Ahnna
2/26/11, 1:36 PM
#18

#16 Nej, det tror jag inte, för senast jag var inne på hennes hemsida så såg den helt annorlunda ut. Fick en smärre chock när jag gick in häromdagen och allt var annorlunda.

#17 Tror att det är senaste, ja. Uppdaterad väldigt nyligen.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Upp till toppen
Annons: