Annons:
Etikettpaviljonger-inredning
Läst 6148 ggr
Froggie
2011-02-22 18:17

12sidig Paviljong uthyres säsongen 2011

Vi har i vår grupp en stor paviljong som vi inte planerar att använda under året 2011. Istället för att låta den ligga och samla damm och inte vara någon till nytta så tänkte vi hyra ut den under hela säsongen.

Info:

Typ: 12sidig ekerhjulspaviljong
Storlek: ca 4 m till toppen, nära 6 m i markdiameter, ca 28 kvadrat i markarea.

Tyg: impregnerad, vit bommulscanvas.

Tältet har använts i både regn, solsken och hårda vindar, och har klarat allt det galant.

Mittstolpen är delbar och den längsta delen är 220 cm. Det går att få in hela tältet i en stor bil, och ett flak eller litet släp rymmer lätt alla delarna.
Tälttyget kan bäras av en person, men det är så pass stort och otympligt att två personer brukar göra det.

Bilder på tältet

Jag kan för mitt liv inte komma på hur man gör fina bilder i inläggen, så det får bli länkar. Jag skalade ned bilderna så att de inte är fullt så stora.

Hela tältet

Insidan på tältet

Nav och ekrar

Bilderna visar tältet innan vi sydde ihop markmattorna, vilket gör att det drar mycket mindre och ser mycket bättre ut vid marken. Bilderna uppdateras när snön försvinner och vi kan sätta upp det på gården igen.

Resten av delarna är inte särskilt tunga, men har inga säckar än så länge. Jag sitter just nu och syr förvaringssäckar för alla delarna, men om alla blir klara beror på när ni vill hyra.

Paviljongen förvaras i Enköpingstrakten och avhämtas där.

Det går att sätta upp på egen hand om man är stark, men två personer gör det mycket snabbare.

Pris:

1100 kr för en långhelg

1500 kr för en vecka

I det priset ingår också en tjock, prasselfri presenning som är tillskuren för att passa som golv, en stor mängd trasmattor som täcker presenningen och gör det trevligare att gå barfota och ett måttrep som gör att själva resandet går mycket snabbare, och garanterar en rund form.

Instruktioner för hur man sätter upp det fås när man hämtar upp tältet. Om ni vill ha utskrivna papper eller andra punktlistor så går det att ordna.

Om det här verkar intressant så hör av er. Det går bra att reservera tältet i förväg, så säg till redan nu även om det handlar om arrangemang på hösten eller senare.

Annons:
terkina
2011-02-28 00:14
#1

Är pavven händelsevis ledig under medeltidsveckan vecka 32?Oskyldig

kontakta mig gärna via mail, då den kollas dagligen: lilla.e@live.se.

 

Medarbetare på fengshui.ifokus

 Hemsida: http://www.lillae.weebly.com

Froggie
2011-03-03 14:11
#2

Har skickat ett mail till dig. Om du inte fått det så säg gärna till.

Froggie
2012-08-22 15:48
#3

VIKTIGT TILL ER SOM EVENTULLT ÖNSKAR HYRA TÄLTET: sök mig via Zerquel@hotmail.com istället för via tråden, så kommer ni att få svar mycket snabbare.

Jag glömmer ibland att titta in, och om tidsbrist råder kan det vara bra om det går undan.

Froggie
2013-06-10 17:15
#4

Bump.

ältet är tillgängligt också 2013 och senare, så att ingen tror att det är något problem att maila.

Upp till toppen
Annons: